مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 10:522022-03-16سياسي

لزوم توانمندسازی روانی و شغلی زنان سرپرست خانوار 


معاون فرهنگی و اجتماعی بهزیستی کشور بر لزوم توانمند سازی روانی، حرفه ای یا شغلی و تامین سرمایه شغلی زنان سرپرست خانوار تاکید کرد.

- محمد نصیری در نشست هم اندیشی با مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی و کارشناسان حوزه امور اجتماعی با اشاره به وابستگی کلیه شئون زندگی زنان سرپرست خانوار و خودسرپرست به بهزیستی، نقش مضاعف پدری و مادری این قشر را در خانواده متذکر شد و گفت: این بانوان نقش تربیتی و تامین مالی خانواده را توامان بر عهده دارند و مدل اشتغال آنان نیز باید مدلی مطابق با شیوه ی زندگی آنها بوده و امنیت شغلی و امنیت روانی آنان تامین و درآمد مکفی داشته باشند و اولویت در مدل اشتغال و توانمند سازی زنان سرپرست خانوار، مدلی مبتنی بر ویژگی های زیست بوم آنان باشد.

امین موقت، ظرفیت قانونی مغفول مانده در شبه خانواده وی در بخش دیگری از سخنان خود، امین موقت را ظرفیت قانونی مغفول مانده در حوزه امور شبه خانواده عنوان کرد.

وی در این نشست با بیان اینکه فرزندخواندگی اهم فعالیت بهزیستی در حوزه امور شبه خانواده است، افزود : تسهیل و تسریع فرآیند فرزندخواندگی و تاکید بر لزوم فرزندخواندگی مطلوب با ارزیابی دقیق و تخصصی خانواده ها با نگاه مددکاری از نکاتی است که باید در این حوزه مدنظر قرار گیرد و مددکاران و کارشناسانی که نسبت به فرزند شناخت دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توانمندسازی روانی و شغلی زنان سرپرست خانوار 

لزوم توانمندسازی روانی و شغلی زنان سرپرست خانوار